Måndag = Studiedag

Publicerad 2009-09-20 21:33:46 i Allmänt,

Japp imorgon är jag ledig från skolan, men inte blir jag ledig från läxor för det. Nixpix, här ska det pluggas för fulla muggar, ska försöka läsa ut Candide ikväll har bara några få sidor kvar (ca 40 st) så det är sköönt. Sen behöver jag bara plugga på resten av svenskan imorgon och skriva en engelska text, vilket inte borde vara så jättesvårt men ja.. Sen fantasin hör inte alltid hemma hos mig, det ska ju vara realistiskt också...

Men men, kanske kommer på något mer på den texten ikväll. Borde kanske sitta och kladda lite för det löser sig alltid efter ett tag då..

Kommentarer

Postat av: Diana ♥

Publicerad 2009-09-20 22:05:46

Har lagt till dig på blogglovin nu! =) Gör du samma med min? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela