Morgonsvettis

Publicerad 2009-09-20 17:23:30 i Allmänt,

Även idag hade jag väckarklockan på ringning, dock lite senare än igår. Men upp kom jag och det är jag glad för jag tog mig upp och drog på mig mina träningskläder, fyllde vattenflaskan och tog min träningsskor i handen och gick iväg till träningshallen. På schemat stog det Svettis, det var skönt, det var kul, inte för komplicerat och det kändes. Sköönt! Jag kan säga att jag var på topphumör och nöjd när jag gick därifrån.
När jag kom hem satte jag mig och åt en god frukost, det blev sedan en snabbdusch och på med mjukiskläder sen var det bara att sätta sig vid köksbordet igen och börja plugga!

Därav lite frånvaro från bloggen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela