My little kids

Publicerad 2009-09-11 22:59:25 i Träning/Gymnastik,

Nu är det sovdags för min del, här finns inget mer att göra. Jag börjar nästan tröttna på datorn, haha nördar här alldeles för mycket.. Känns som jag skrivit typ tusen olika inlägg idag. Men det känns bra, kanske ska satsa på att bli nästa blondie - bloggare ? ;)
Haha närå, så känd lär jag nog inte bli men ja man vet ju aldrig vart ödet tar en.

Imorgon bitti är det i alla fall dags att träna mina barn, mina små barn. Är ju gymnastik tränare för småbarn och det är nog det bästa jag vet. Jag älskar barnen och dom älskar mig! Känns bra, speciellt när man får bra stöd av både förening och föräldrarna till barnen. Roligt roligt!!

Gymnastik är en stor del av mitt liv! Därför tänker jag bjuda på en vacker bild, endast ett år gammal bild finns andra men det får bli denna. När vi vann silver!



Den bilden jag skulle lägga upp vägrade..
 Så ingen bild på mig denna gång, men min föreningslogga!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela