Néa och Ronja helgen

Publicerad 2009-09-27 14:40:45 i Allmänt,

Ja jag har blivit lite dålig på det här med att blogga senaste dagarna, men måste ju vara ute och njuta lite av livet också!
Igår blev också en helt underbar Ronja-dag. Först gick vi runt på stan och prövade massa kläder och köpte present och så, sen åkte vi hem till henne och lagade godaste maten. Det var fyllda paprikor som stog på menyn, när jag fått receptet av Ronja så ska jag dela med mig av det :)


En riktigt snygg klänning jag prövade igår, hade inte Ronja sagt att jag skulle pröva den skulle jag aldrig gjort det. Blev riktigt förvånad över att den var så himla snygg! Dock lite dyr för att jag ska köpa den själv. Finns på American Apparel.

En underbar kväll, några av Ronjas kompisar kom hem till henne också senare på kvällen. Mycket trevligt folk, dem kommer jag säkert träffa fler gånger. Det hoppas jag verkligen på i alla fall!


Våran oändligt goda mat! Även känd som hippe-mat, ett steg mot den kommande stilen jag och Ronja ska övergå till.. Hmm.. (Måste bara säga att det ser riktigt proffsigt ut..hihi..)


Och en bild på mig, här började min dag ungefär. Under sjalen kan ni skymta den nya t-shirten jag köpte i fredags. Bild på den kommer i nästa inlägg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela