New shoes

Publicerad 2009-09-10 18:15:07 i Shopping,

Nu har jag köpt nya skor, eftersom jag inte trivdes med dom förra jag köpte så lämnade jag tillbaka dom och köpte dessa godingar istället. Jag tycker om dom väldigt mycket och känns tryggt att få gå runt på marken istället för ett par höga klackar. För klackar har jag redan hemma om jag vill gå med det!

Ah och jag fattar ingenting men det går inte att ladda upp bilder *suck*... Men här är länken till skorna i alla fall! Tralala!

Och länken öppnas i ett nytt fönster ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela