Nördtema

Publicerad 2009-09-15 21:29:06 i Allmänt,

Imorgon är det dags för spex-foto för oss 3or i skolan! Det ska bli riktigt roligt faktiskt, trots att många varit riktigt oense om vad vi skulle klä ut oss till fick vi äntligen till det. Fick hjälp med omröstningen av våran filosofi lärare som är världens roligaste och härligaste lärare tror jag. Men efter 14, japp tro det eller ej, FJORTON (!!) omröstningar så kom vi fram till att vi skulle ha "Nördtema". Det tror jag blir riktigt kalas bra! Haha, mycket roligt faktiskt.

Sitter här i min utrprovade nördkläder jag tänkt ha på mig imorgon. Känner mig riktigt sexig, eller så kanske jag ljög lite där. Hehe! Ska ha med mig lite andra kläder också ifall att jag kanske vill byta eller om någon behöver låna något klädesplagg!

Kanske kan ta lite backstage bilder, måste bara komma ihåg kameran min!

Kommentarer

Postat av: Amanda!

Publicerad 2009-09-15 22:10:01

Jaa ta med kameran! Och ta med typ gameboy eller om du har något sånt nördigt haha :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela