Pippi Långstrump

Publicerad 2009-09-18 22:28:38 i Film,

Ikväll så har jag umgåtts med min älskade bästis Michelle, jättehärligt att äntligen få umgås med sin bästis igen! Hon kom hit direkt efter skolan så vi satt här hemma och hängde och väntade på att middagen skulle bli klar. Vi åt fläskfilé och klyftpotatis, sallad och tsatsiki. Mycket gott!

Sen satt vi vid datorn en stund, där man alltid fastnar. Hehe.. Men vi skulle ju kolla på film och Michelle som för ett tag sedan hade ett riktigt Pippi-sug så kollade vi såklart på Pippi Långstrump.
Ikväll blev det att titta på "Pippi på rymmen", en mycket bra och rolig film, men både jag och Michelle kan konstatera att dom var mycket bättre när man var liten när man inte förstod sig på alla datorgjorda effekter.
Men man fick ju en del roliga citat av Pippi man definitivt kan använda sig i verkligeheten, så himla rolig! :)


Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela