Plugg..

Publicerad 2009-09-03 17:44:00 i Allmänt,

Jag pluggar, wohoo, såå roligt. Eller kanske inte. Engelska C är ganska svårt, extra svårt blir det när den är lite ringrostig efter sommaren eftersom jag inte använt min engelska allt för flitigt. Ska skriva lite filosofi och så sen. Ska även på ledarmöte idag igen och äta lite pizza, mohaha =) Nej men ja, jag har inte hört något från Sara om hon skulle komma så de är lika bra att jag går!!

Nej nu är det dags att fortsätta plugga, min engelska bok är fin. Den är stor och guldig och lite grön också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela