Rainy day

Publicerad 2009-09-24 15:09:06 i Allmänt,

Ja jag vet att jag har varit borta från bloggen ända sedan i tisdags men jag ville inte sätta mig vid datorn igår, var tvungen att plugga lite och bara koppla av. Tränade hela kvällen och jag har sträckt en ryggmuskel så har jätteont i ryggen, för typ ont när jag andas också. Inge roligt..

Idag har varit en riktigt slapp och ganska tråkig dag, hade en lektion sen slutade jag, var ner på vårdcentralen och tog min sista Gardasil spruta (YES!), sen åkte jag upp till skolan och käkade lunch det var ju pannkakor så det vill man ju inte missa! Sedan blev det en tur till Huddinge centrum för att prova ut ett linne vi ska ha till Friståendetruppen, strosade runt där ett bra tag hittade lite saker jag vill haa. Hihi.
Regnet kom, det blinkade och det åskade. Usch och fu för att vara ute då. Sprang in i närmsta affären då!

Har inte så mycket att skriva just nu men det kommer!
Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela