Skola, eller vah ?

Publicerad 2009-09-11 10:30:27 i Allmänt,

Alltså den här veckan har varit riktigt lugn. Ända sedan jag började skolan den här terminen har det känts som att jag knappt går i skolan. Förut var det långa dagar mycket plugg och man han knappt med sig själv. Nu har man mer tid över till sig själv (vilket är skönt) men ibland blir det nästan för mycket.
Som idag t ex, en lektion nu på morgonen. Jag har redan gjort klart läxan som är tills på tisdag vilket är skönt då slipper jag sitta med den i helgen. Men ja, alla andra kompisar går ju i skolan..

Jag ska nog inte klaga det är skönt och jobbigare tider kommer säkert det må jag lova. Projektet har ju börjat dra igång nu också. Det ska bli kul!

Nu, LUNCH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela