Skolans bästa uppfinning genom tiderna..

Publicerad 2009-09-10 07:42:14 i Allmänt,

Eller bara ett bra sätt att börja modernisera hela samhället. Vi i min skola, tror att det kanske är fler gymnasieskolor här omkring är medlemmar där på en sida som kallas vklass. Den är lite annorlunda men superbra, konstruerad som ett helt vanligt community. Egen profil, egna filer allting sånt där. Man kan se sitt schema, sina kurser osv. Det Absolut bästa är om någon lärare är sjuk eller sen så den inte hinner till lektionen (som idag) så får vi ett sms till våran telefon av läraren som berättar att lektionen är inställd. Så om det är första lektionen kanske man får sova lite längre eller så har man bara extra lång tid på sig att åka till skolan.

Detta hände mig idag, min lärare blev försenad då hon bor i skärgården. Så jag hade ingen första lektion och börjar definitivt ganska mycket senare då det var en lång lektion. Snacka om en bra grejj! Nu hinner jag ju till och med plugga lite så här på morgonkvisten. Inte illa....

Hoppas ni får en bra dag!!

Nehe och jag tänkte ladda upp en bild typ här men det gick inte.. Får ta det i nästa inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela