Skolfotografering

Publicerad 2009-09-15 14:31:55 i Bilder,

Idag så hade vi skolfotografering, alltid lika roligt. Hihi, man får ju piffa upp sig lite extra eftersom man ska hänga på mormors vägg resten av livet. Det här var ju det sista skolfotot jag tar genom tiderna.. Eller studentfoto sen också men det är inte riktigt samma sak..
Jag hade piffat till mig lite grann och såg ut lite som såhär..



Som ni ser så är jag helt blond nu och inte lite heller. Jag är i alla fall mycket nöjd med mitt hår!
Skönt att ha bara en färg i håret istället för typ tre, alltså utväxt, blont och rosa. Då är jag hellre helt blond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela