Snurrig step

Publicerad 2009-09-17 19:27:54 i Träning/Gymnastik,

Nu har jag varit och tränat Step och jag säger då det, herregud så flummigt. Setg hit, steg dit, upp, ner, snurr och chassé. Ähmen herregud, ta't lite lugnt. Hehe. Ja jag var lika tomatröd i ansiktet efter dagens pass som efter Afro Dansen i måndags, det var ruskigt roligt men jobbigt och kanske en aning för mycket koordination på en gång. Men ska testa några gånger till så kommer man säkert komma in i alla steg så småningom!

Nu är det träningsvila fram till och med Söndag, då ska jag antingen gå på svettis på morgonen eller pilates eller poweryoga som är på kvällen. Vi får se om jag orkar ta mig upp tidigt en morgon till, men det orkar jag nog. Vill man vara fin får man lida pin! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela