Som sagt.

Publicerad 2009-09-29 19:56:54 i Allmänt,

Som sagt ingen uppdatering förrän nu på kvällen, jag har varit i skolan hela dagen sen var det bara att röra påkarna mot gympahallen och träna småbarn jag aldrig träffat förut! Galet, men det gick fint trots att inga barn lyssnade och alla bara sprang runt och var galna! Finfint. Ganska stökiga, men som sagt en gång fick jag tyst på dem i alla fall.

Kom hem och käkade lite mat, spaghetti med ost -och skinksås. Helt ok, men min hals börjar säga ifrån och jag känner mig lite snorig så det blir till att ta alvedon eller liknande till natten och pimpla massa vatten. Ska kolla om vi har apelsin hemma också.. Det är ju C-vitaminer i det!

Nu ska jag försöka mig på min läxa, inte alltid det enklaste men jag måste göra den så jag kan försöka komma i säng i tid och kanske uppdatera lite mer här.

Kommentarer

Postat av: Mini

Publicerad 2009-09-29 20:27:40

Ta det lugnt så du inte blir sjuk. Jag känner mig halvt utslagen, men om 4 veckor är det Höstlov. Då ska jag sov i kapp och vila upp mig! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela