Sovmorgon

Publicerad 2009-09-17 08:40:11 i Allmänt,

Idag fick jag faktiskt sovmorgon, ganska skönt måste jag medge! Fick ett sms från underbara vklass att läraren jag har första lektionen var sjuk så det fick bli att sov ungefär 1 timme längre och det tackar inte jag nej till!
Så idag blir det bara två lektioner i skolan, varav det endast är närvaro på en av dem har jag för mig. Men på filosofin måste vi skriva klart vårt arbete men det ska nog gå bra. Sedan är det projektarbets lektion, får se vad vi ska göra på den..

Sen ska jag ju till min mammas jobb, jag längtar dit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela