SPEX

Publicerad 2009-09-16 12:30:27 i Allmänt,

Idag gäller det, idag förvandlas min klass till nördar. The day when everything is happening! Sitter och väntar på att klassen Matte C lektion ska ta slut, jag läser ju inte den kursen men det verkar som att dom drar över på tiden eller så har dom redan slutat.. Hum..

Meen, jag har kameran med mig, kläder, smink.. Ja allt man kan tänka sig att behöva! Det här ska bli skoj.
Nej nu ska jag försöka komma underfund med vart resten av klassen befinner sig. Vill ju inte bli glömd =)

Bilder kommer senare idag!!


SP07NÖRD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela