Stockholm City!

Publicerad 2009-09-30 22:42:09 i Allmänt,

Ja idag har det endast varit två lektioner i skolan sen var det att åka direkt in till stan för sjukgymnastik, det gick mycket bra. Fick kämpa på som tusan så jag är beredd på att ha träningsvärk imorgon. Skönt!
Efter sjukgymnastiken så strosade jag runt på stan och försökte hitta lite kläder men gud så svårt de var, måste ha med mig en kompis så jag kan shoppa lite. Ska nog ta med mig Ronja!
Träffade två kompisar till mig, sen var jag med dom hela eftermiddagen på jakt efter en telefonaffär och ett par snygga skor. Vi lyckades med det sistnämnda.

Sedan var det dags för frisående träning, men satt mest och tittade på då jag har börjat bli snorig och det kittlas i halsen och så. Inge vidare, hoppas det går över snart! Vill inte vara sjuk!!!

Det har varit en promenad med mycket promenerande och lite träning och skola och sådär.. Som vanligt! :)


Bjuder på en bild från imorse på mig själv!

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2009-09-30 23:00:48

Otack, snälla du:)

fortsätt gärna läsa & kommentera min blogg,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela