Taking Woodstock!

Publicerad 2009-09-21 15:18:34 i Film,

Ikväll så ska jag se på "Taking Woodstock" med Ronja för hon fyller 22 år idag! Det ska bli mycket trevligt, vi ska se den på världens minsta salong för den går inte någon annanstans. Men som sagt det ska bli jädrans mysigt!

Trailern!




Tråkigt nog blir det då ingen AfroDans för mig ikväll :( Och det betyder en dags mindre träning den här veckan. Men men sånt man får ta.. Eller med närmre eftertanke så kan jag faktiskt träna 4 dagar den här veckan också! =)

Kommentarer

Postat av: Teresa / Tumadre

Publicerad 2009-09-21 18:15:09

Tack för din fina kommentar! En sån FIN bild i headern från Kungstärdgården (?) :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela