Träningsstart på måndag!

Publicerad 2009-09-11 18:49:18 i Träning/Gymnastik,

Japp nu har mamma betalat in, det bli träning redan på måndag. Inte så många pass på måndag men ett ska jag i alla fall gå på och det är Afro Dans. Låter superspännande verkligen! Men sen blir det träning där i alla fall tisdag, torsdag, fredag och sen får vi se mot helgen. Måste tänka på skolan samtidigt men ååh vad roligt det ska bli att träna!!
Dags ha röra på dököttet ordentligt nu när man varit stillsittande ett bra tag. Och bara för det så ska jag skapa en ny kategori "Träning". Känner mig riktigt pepp på det här alltså. Sen att jag inte har någon att gå och träna med som jag känner är en annan femma. Jag vill träna och då tänker jag göra det!!




Jag älskar att träna!!

Kommentarer

Postat av: tina

Publicerad 2009-09-12 15:12:26

haha skämtar du? jag tränar afrodans på måndagar! haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela