Tvättmaskin..

Publicerad 2009-09-25 12:37:41 i Allmänt,

Ja, den snurrar för fullt är inne på andra tvätten nu och även torkskåpet står och dånar lite grann så att alla underkläder hinna torka tills nästa tvätt är klar. Vi har inte allt för mycket plats att hänga upp tvätten på, men nu är jag igång och har plockat iordning på rummet och i tvättstugan..
Jag har sagt det förut och säger det igen, jag ska nog allt ta och bli Hemmafru! Ska hitta mig en rik man, mohaha!
Närå, det ska jag inte. Min dröm är ju att bli Barnmorska vilket jag verkligen ser fram emot, skulle också väldigt gärna utbilda mig till massör. Men det får bli efter sjuksköterske utbildningen och kanske till och med efter barnmorske utbildningen. Vi får la se vad framtiden har att bjuda på helt enkelt!


Den bjuder jag på ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela