Här igen

Publicerad 2010-04-08 21:46:14 i Allmänt,

Såå, det har inte varit så mycket update här senaste dagarna. Det finns vissa anledningar :) Har hittat en fin människa att umgås med istället det är alltid trevligt, ha bott hemma kanske några dagar sedan förra veckan, höhö!! Meen nu ska jag vara hemma några dagar, sen drar ju skolan igång igen så här efter påsklovet då kommer jag ha fullt upp med den.

Nu sitter jag dock på jobbet igen :) Nattpass! Finns inte så mycket att säga, det är lugnt och förhoppningsvis fortsätter det så. Har laddat med en fet godispåse, en banan och en macka. Ska koka mig lite te senare inatt!

Hoppas ni har det gött !! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela