Hispig

Publicerad 2010-04-09 19:29:07 i Allmänt,

Ååh jag alldeles sådär, får ingenting gjort men vet att jag måste göra massor. Det enda jag kan fokusera på är morgondagens tävling med mina kids! Ska bli så roligt och jag hoppas verkligen att det går bra för alla som ska vara med. Sitter och skriver rent listan på ordningen till alla varven måste ha en lista där vi bockar av att alla har kommit också. Herre min ge. Undrar hur hispig jag kommer vara inför nästa tävling som är i Maj, den är ju på bortaplan då ju!

Sitter och dunkar Cascada i högtalarna högt som bara den och sjunger som en tok - passar på medans jag är ensam hemma sen kommer klagomålen. Well well, nu ska jag fortsätta med mitt!

Jag på TTC för två år sedan, tidigt som bara den var jag där och allt jag skulle göra var att sitta vid musiken för jag var (är) knäskadad. Förra året och i år är jag där som ledare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela