Jobb

Publicerad 2010-04-05 23:22:58 i Allmänt,

Sitter på jobbet, jobbar natt! Allting går bra än så länge är det väldigt lugnt, skönt när man äntligen sitter ner i lugn och ro och tar tag i saker och ting. Äntligen mailat ut till min gympagrupp som jag skulle gjort för någon dag sedan men jag har lixom haft annat för mig, har även sovit borta varannan natt sedan i onsdags nu :) Men det är trevligt det med!

Tiden går i snigelfart, helt stört. Ska ta fram engelska boken om en stund tror jag och skriva lite i projektloggboken :) Snart är skolan slut och jag är glad!

Ha de bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela