Pirat

Publicerad 2010-04-22 12:11:53 i Allmänt,

Igår var det ju min studentskiva, det var hur kul som helst !! Temat var pirat och jag var snygg, har inga bilder från gårdagen då jag inte hade någon kamera men några andra hade kamera och tror jag fastnade på något kort. har dock bilder på från när jag testade min outfit hur jag såg ut, kan väl dela med mig en av dom.. Dock är det ju inte hela outfiten..

I alla fall trerätters middag igår det var gott :) Fördrinkar fick vi när vi kom också! Vi blev utsedda till klassen personlighet och jag blev klassens PINK LADY !! Inte så konstigt med tanke på att jag har varit väldigt rosa av mig och är det fortfarande men ja som motiveringen sa så har jag det mer inom mig nowdays ;)

Ha en bra dag, idag ska jag fixa håret! ÄNTLIGEN :D

Ungefär så här såg jag ut :) Dock med massa halsband och armband och  örhängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela