Slö - Sol - Hungrig

Publicerad 2010-04-26 13:53:33 i Allmänt,

Är helt jäkla slut, ligger hemma hos <3 och försöker plugga det går halvdant. Han och kompisen har för närvarande studio i rummet och sitter och spelar in. Gansa nice att ligga och lyssna på en gitarr men ändå jobbigt, trögt att vara trött och hungrig. Väntar på att dom ska ta en paus så jag kan få lite maaat !! Vill gå ut i vårsolen och promenera, behöver lite solenergi tror jag!

Dålig update sm vanligt då, jag har ett hektiskt liv med långa dagar som inte tillåter allt för mycket datorsittande tyvärr. Så updates kommer när dom kommer :)

Hoppas ni mår bra och njut av solen och värmen nu när den är här! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela