Sova ?

Publicerad 2010-04-06 03:48:10 i Allmänt,

Alltså segare natt får man väl leta efter? Så här segt har det aldrig varit att jobba förut, riktigt pain in the ass alltså. Fy bubblan. Nu vill jag verkligen bara komma hem till min säng och sooova, krama kudden och må bra. Trött på att sitta här, ska nig starta en film när jag fixat lite grejer här på jobbet först. Koka lite te och ta några godisar ut personalens påskägg :)

Film får ju i alla fall tiden att gåååå framåt. Ska ringa och väcka B när jag slutar också, då ska han upp till plugget. Kul kul :) Ska träffa han när han har slutat sen och jag sovit!

Hoppas ni folk sover gott i era skööna sängar och drömmer något fint :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela