Studentskiva

Publicerad 2010-04-12 12:30:06 i Allmänt,

Såå studentskivan igår var nice, var ju dock lite smått sliten från kvällen innan men det var kul. Musiken var typ sämst men sällskapet var bra så det var nice! Träffade lite folk man inte sett på länge också så det var roligt :)
Nu ska jag bege mig till brandstationen för en lektion, måste få i mig något att äta också. Hittade en kall cheeseburgare från McDonken i min väska.. Mysigt värre :P

Det är sol idag och det är nice, jag är glad och vill ha mera vår och sommar nu!
Ut och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela