Tävlingsdagen

Publicerad 2010-04-10 17:28:54 i Allmänt,

Ja som sagt vi tävlade idag och jag har ju ingen hel kamera så inga bilder blir det här! Barnen var duktiga, det var deras första tävling och de skötte sig helt okej bra! Det gick som förväntat men det är bra att få känna på hur det är att tävla. Blir ju en till tror jag! Inte fått något mail från den men vi får la se...

Och jaa, tävling innebär ju sedan huvudvärk. Så här sitter jag med ett huvud som gör ont. Pumpar musik ändå. Woho! Skönt med lov - önskar det kunde fortsätta en vecka till har ju inte alls hunnit göra det jag egentligen skulle göra. SUCK!

Krogen ikväll - NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela