Underbara barn! ♥

Publicerad 2010-04-12 22:01:40 i Allmänt,

Idag så var det träning med barnen, det gick bra vi hade lovat dem att vi skulle leka hela träningen och sagt och gjort. Bara massa lek och vighet :) Roligt roligt! Nu fick de verkligen springa av sig ordentligt. Fast jag tror dom hade "retas med Linnéa-dagen" eller något. Herregud vilka kommentarer man fått höra, haha!

Som t ex vi sitter och tänjer får jag en kommentar - "De ser ut som att du föder barn när du sitter sådär"
Och sen till en ny tänjningsövning - "Gud vilken stor rumpa du har Linnéa"

Sen står dom och pillar på mina händer och ser att jag har väldigt långa naglar och då får jag höra - "Man får långa naglar av att dricka öl, dricker du öl?", "Nää, jag dricker inte öl" svarar jag.
"Om man dricker öl så blir man tjock, och jag vet att du dricker öl" (Jaha, är jag tjock på något sätt eller? :P)
Fick flera gånger höra "Du dricker öl för man blir tjock av det" Oerhört generöst sagt!

Sen började de spekulera om att jag ska få barn, de luktar på min mage och säger "Det luktar bebis, du ska få barn" och nej jag ska inte få barn, har inga barn i magen "Joo du har barn i magen, du ska få barn - Linnéa ska få barn!" Ah jo, sen kanske men inte just nu.

Sen så står en gymnast och börjar klämma på mina tuttar, "Du har såna där för du dricker öl, vi har inte börjat dricka öl än därför har vi inga såna" och så tog hon lite på sina egna "bröst" som hon då inga har.

Herre min ge, man börjar ju undra ibland! Men lika underbara är dom för det tycker jag :) Men de behöver kanske inte gå och ta på mig - roliga kommentarer eller speciella kommentarer dör man ju inte av. De är trots allt bara barn! Underbara barn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela