Woho

Publicerad 2010-04-18 21:52:50 i Allmänt,

Uppdateringen är verkligen kass !! Anledningen till detta är att hela gårdagen så jobbade jag, hela 14 timmar jobbade jag. Det är inte lite och vae totalsliten efter det, så jag gick hem till ♥ för att duscha och känna mig ltie fräschare sedan åkte vi till Bästis för att vara med hennes vänner och spela tv-spel och sjunga singstar. Det var riktigt trevligt! Vi fick skjuts hem till mig sen och jag slocknade typ direkt.

Jobbat eftermiddag idag också, det gick bra. Skönt att jobba 6 timmar istället för 14 timmar!
Nu sitter jag och fixar och trixar med lite skolarbete och har precis ätit glass - tjockisvarning på mig. Mohahaha. Fixfix. Vill träna men kan inte för knät, knakade som ett cp när jag klev ur sängen för någon dag sedan vilket var riktigt oskönt. Vill ha min operationstid NU!

Hoppas ni har det fiint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela