Det luktar höst!

Publicerad 2010-08-27 10:46:29 i Allmänt,

Var tvungen att gå till tvättstugan och dubbelkolla om jag kommit ihåg rätt att jag skulle ha tvättstugan idag, det skulle jag. Vilken tur behöver tvätta lite grann och ha rena kläder till skolan börjar nu på måndag :)
Men det jag tänkte på när jag klev utanför porten var att det börjar verkligen lukta kallt och höst ute, ni förstår nog vad jag menar det luktar liksom på ett speciellt sätt. Jag tycker det luktar gott, jobbigt att säga hej då till sommaren men nu längtar jag till att grönskan utanför mitt fönster ska övergå till en mer orange-röd-gul färg. Det är fint må jag säga!


Hösten är fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela