Godmorgon kl 15:30

Publicerad 2010-08-04 16:00:04 i Allmänt,

När man jobbar natt och ska jobba flera nätter i rad gäller det ju att sova länge om dagarna, det resulterar ju också i att man sover bort hela dagarna. Kan vissa gånger kännas ganska tråkigt då man blir ganska lat och det ända man gör är att sitta still och äta på något nästan hela tiden..  Men jag är uppe nu och har ätit frukost och nu sitter jag ute i solen och solar, skönt att regnovädret som var här imorse försvann!
Något som var lite otrevligt var att det sprang förbi en katt för en stund sedan med en mus i munnen, mmm, mysigt...

Undrar vad jag ska göra nu.... Ta en promenad kanske :) Jag ska i alla fall fördriva tiden, utomhus i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela