Lantpromenad - Bilder

Publicerad 2010-08-04 22:30:48 i Allmänt,

Jag var ute och tog en promenad förut idag för att hitta någonstans där jag hade hyfsad mottagning på min telefon, jag gick åt en hållet - bara en plupp, gick åt andra hållet bara en plupp... Inte ens ute vid stora vägen där man svänger in mot "landet" fanns det mottagning där hade jag ingen täckning över huvud taget! Men en bit in på vägen hittade jag mottagning och till och med två pluppars mottagning ;)

Knäppte lite fina kort medan jag var ute på min lilla promenad i alla fall, det var ju riktigt varmt och skönt och skinande sol!

Tyvärr får ni inte ta del av dom just nu, då min kamera precis dog. Attans!! Ha en bra natt ändå gott folk :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela