Vilopaus

Publicerad 2010-08-19 20:55:50 i Allmänt,

Bloggen får vila lite medan man har annat attprioritera här i vardagen, jag är ju som sagt nyinflyttad i Nyköping där jag ska fortsätta mitt liv framöver. Så dom här första dagarna i Nyköping har jag väl börjat bo in mig och upptäckt staden lite mer än jag gjort innan. Träffat den enda bekanta jag har här i staden vilket var riktigt trevligt och just nu är Bästis här och gör mig sällskap! Mycket trevligt faktiskt. Vi var och badade och solade solarium på badhuset som ligger fem minuter ifrån där jag bor :)

Kan försöka lägga upp lite bilder senare ikväll eller imorgon eller så, måste hitta sladden till kameran. Så ni får se lite hur jag bor i alla fall!

Just nu kan jag meddela att det är väääldiigt blött i Nyköping då det regnat i storts sett hela dagen. Det känns att hösten börjar smyga sig på. Usch säger jag bara.. Men men, om drygt en vecka drar skolan igång då har man väl fullt upp med att tänka på den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela