Min Födelsedag!

Publicerad 2010-12-08 14:48:39 i Allmänt,

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag :) Hurra hurra hurra!
Hade det super mysigt med Bettan på morgonen, hon kom över och gjorde frukost åt mig så åt vi tillsammans och sedan satt vi och snackade i några timmar. Nu sitter jag istället och försöker njuta av min födelsedag samtidigt som jag sitter alldeles begravd i papper, böcker och vårdteoretiker och teorier hit och dit! Tenta på fredag så det är bara att ladda ordentligt :)


Bild som togs för inte så länge sen.

Det som är helt underbart med den här födelsedagen är att äntligen så är det massvis med snö ute, har inte hänt på ett x antal år, då det oftast är väldigt grått och tråkigt vid den här tidpunkten på året!
Hej mitt vinterland :)
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela