Praktikplats

Publicerad 2010-12-21 21:41:06 i Allmänt,

Idag har vi fått reda på våra praktikplatser, grymt kul nu är det verkligen nedräkning till praktiken börjar i slutet på Februari men så fort som den här terminen har gått så är vi nog snart där. Jag blev glad över min plats för jag fick på Lasarettet, på en Geriatrisk Rehab avdelning! wihooo.. Exciting!

Har precis klivit ur en lång skön dusch då jag varit på gymmet och tränat, det va nice. Skönt att ha kommit igång med träningen ganska ordentligt nu. Ska träna imorgon också och om jag orkar tidigt på torsdag morgon innan jag ska hem till Stockholmo :)

Lev livet, kramen från mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela