15 timmar sömn ? Ja tack!

Publicerad 2010-02-10 09:58:18 i Allmänt,

Ååh det var sååå skönt att få sova ut! Jag gick och lade mig klockan halv sex igår (tisdag) kväll gick upp vid 21 tiden och åt middag, gick på toa och lite så sen var det sängen som gällde igen somnade väl om tunt 23 tiden och sov till 9 imorse! Snacka om att det behövdes, det värsta är att huvudvärken jag skulle sova bort fortfarande gnager på i huvudet. AJ!

Ska hoppa in i duschen nu det kanske hjälper, det hjälper i alla fall inte att sitta här hur gärna jag än vill göra det..
Ha en bra onsdag folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela