Alla hjärtans dag

Publicerad 2010-02-14 21:38:17 i Allmänt,

Ja gårdagen var hur underbar som helst. Slutet var kanske inte det bästa men det får göras om vid en annan utgång. Helt underbart sällskap i alla fall och jag är glad över att jag följde med ut. Dagen har väl varit seg och man har väl mått som man förtjänar eller något. Jag klarade av att jobba i alla fall! Imorgon är de skola och hårfix som står på schemat, ska äntligen få träffa extra syrran igen!

Och det här med Alla Hjärtans Dag, ja what to do what to do.. Helt vanlig dag, fick geléhjärtan på jobbet inte mer än så. Ganska meningslös dag för mig i alla fall!

Kommentarer

Postat av: Jennilie

Publicerad 2010-02-14 22:06:11

Sv: ja tisdag hör också till min favorit :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela