Ändrade planer

Publicerad 2010-02-13 00:28:00 i Allmänt,

Det blev inte riktigt som förväntat idag, eller jo allting fram till och med utgången. Mitt knä är verkligen inte på min sida just nu, det lever ett eget liv. Jag har sjukt ont och det är jättesvullet. Så efter att ha klättrat, gått på stan och shoppat en hel del och varit förbi syrran och hittat ännu mer kläder så blev det att åka hem och äta middag och sedan ta med sig Tina till Michelle för att se på Let's Dance! Bra kväll! Tyvärr slutade kvällen med jobbigt illamående för min del och det sitter fortfarande i, usch och fy!

Sängdags snart kanske, känner att de är lite jobbigt att bara skriva. Skriva samma ord två gånger, får sudda ut, fel bokstav, sudda ut osv..  Inga bilder idag, får försöka fota det jag shoppat!

Puss ♥

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2010-02-13 01:49:41

Jag tycker vi fick en toppenkväll ändå! :D puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela