Café 60

Publicerad 2010-02-28 20:25:37 i Allmänt,




Eftersom jag inte alls var på humör i fredags och helst av allt inte ville vara hemma ringde jag Malin och som tur var så var hon ledig. Vi åkte in till stan tillsammans och shoppade, sedan åt vi middag på Cafe 60. Supermysigt och jättegott var det! Och helt underbart att få träffa Malin så hon kunde få mig glad, efter staden träffade jag bästis och vi kollade klart på Let's Dance för att sedan se på Solsidan och Mamma Mia!

Dagen löste sig och jag somnade trött, men definitivt mycket gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela