Dagens schema

Publicerad 2010-02-12 08:25:52 i Allmänt,

1. Klättring i karbin hallen - Friluftsdag idag. Ska bli otroligt roligt, dock måste jag ha knäskydd eftersom jag har riktigt ont i mitt stackars knä. (Ortopeden hade planeringsdag idag så kunde inte ringa dit heller..)
2. Åka in och shoppa med Michelle i staden!
3. Åka till syster stor och kolla efter kläder jag kan ha som hon fått och inte kan ha :) Gratis-shopping, me like!
4. Hem och äta middag för att fixa sig sedan ladda för att gå ut och dansa, wohoo!


Kul uppdatering men jag, sånt är livet ibland :)


Bild på mig, tagen av mig från Oktober -09

Kommentarer

Postat av: Jennilie

Publicerad 2010-02-12 17:46:06

Sv: Nej nej, jag tycker inte annorlunda är något negativt! :D

Postat av: Jennilie

Publicerad 2010-02-12 17:58:33

Sv: tack så mycket och nu mår jag bättre iaf :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela