Galen i banan

Publicerad 2010-02-11 10:32:01 i Allmänt,

Jag har blivit helt besatt av bananer det är helt sjukt, äter banan så ofta jag kan. Förra veckan köpte jag bananer till träningen, när jag skulle hem till Ronja sen har det varit en paus men igår efter träningen var jag tvungen att köpa mera bananer :) Det är gott, Ronja ser det dock som ett craving och tror jag är gravid men det är jag inte!


J i gruppen sa att jag kommer bli en apa om jag äter för många bananer, kanske kanske...
Det återstår och ser ;-)

Bananer är gott, ät en själv vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela