Hejsan hoppsan

Publicerad 2010-02-08 15:32:06 i Allmänt,

Har inte uppdaterat sedan i lördags, det kan bero på att jag knappt suttit vid datorn och igår var jag alldeles för trött. I lördags tränade jag mina barn för att sedan på kvällen återigen umgås med min älskade Tina, vi såg på Melodifestivalen och sedan en del filmer på tv sedan sov vi! :)

Igår så sov vi så länge så jag hann inte med så mycket annat än att putsa mina skor för att sedan jobba, det var skönt att jobba igen har saknat det en del. Sedan blev det att slöa vid datorn och komma alldeles för sent i s'ng men men. Sånt händer!

Ikväll ska jag träna mina stora barn, det ser jag fram emot! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela