Housewife

Publicerad 2010-02-24 13:08:29 i Allmänt,

Yepp, that's me! Trots att jag inte är på topp finns det saker att göra här hemma och trots att jag ännu inte flyttat hemifrån så är jag fortfarande en liten hemmfru. Hon hade tagit en paus ett bra tag men idag är hon igång på lagom nivå igen. En maskin är på här hemma plus att en är igång uppe i grovtvättstugan. Vi har sjukt mycket tvätt och någon måste ju ta hand om den och medans jag är hemma så fixar jag det. Just nu håller jag på med lunchen också, ska försöka ta och plugga samtidigt som jag förtär den. Eller så sätter jag mig vid tvn ;)


Det här är jag om något år ;)
Undrar vem mannen blir som fixar med bilen. Höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela