Inkompetenta jävlar!!

Publicerad 2010-02-24 18:43:55 i Allmänt,

Gaaah, blir så förbannad på INKOMPETENTA LÄKARE! Var nere på vårdcentralen för att kolla så jag inte hade någon halsfluss eller allvarligare infektion i kroppen. Läkaren jag var hos först hörde ja knappt va han sa för han var finlandsvensk, sen så var jag tvungen att be honom göra typ rutinkoller för min egen vetskap. Han kollade lite halsen, öronen och lyssnade på lungorna. Sen fick jag be om ett halsprov som han knappt ville ge. Receptionisten som sedan skulle gå och kolla proverna med mig visste nog inte riktigt vad hon höll på med, för att kolla halsprovet var hon tvungen att läsa instruktionerna och det tog ett tag för henne att kolla sänkan som brukar gå fort.

Ja jag klarade mig undan från halsflussen, hade lite förhöjd sänka sa läkaren och av det fick jag dra slutsaten att jag hade ett litet virus i kroppen och var lite småsjuk medans han höll med. BRA DÄR! Sedan frågade han om jag var nöjd med svaren och jag sa tack och hej.

Bläää, läkare som inte ens vet vad dom snackar om borde banne mig byta jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela