Jättetidigt på morgonen

Publicerad 2010-02-28 04:38:37 i Allmänt,

Ja det är verkligen jättetidigt på morgonen nu, jag har hunnit se 2 Harry Potter filmer varav en har gått två gånger, har suttit vid datorn hela tiden, knappt behövt göra någonting under natten över huvud taget vilket har varit skönt men ändå långtråkigt. Skönt att det inte varit något dramatiskt som hänt i alla fall. Ätit massa godis och chips har jag också gjort, yummie!

Ska väl börja pyssla med det man ska fixa inför dagen, det är väl lika bra :)
Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: pauline

Publicerad 2010-02-28 05:01:50

vart är bilden längst till höger tagen? kändes så himla bekant. Fin bild ialf:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela