Jordgubbsblond

Publicerad 2010-02-27 21:57:50 i Allmänt,

Ja tro det eller ej men det är faktiskt en hårfärg och sån hårfärg har jag nu. Gjorde ju blonda slingor i hela håret idag hos Syster Ronja och det blev superfint, jag är nöjd och glad att jag äntligen börjat ta steget tillbaka till det blonda igen. Jag har hoppat väldigt mycket fram och tillbaka hit och dit nu men jag ska vara blond det är lixom jag! När jag svarade i telefon för någon vecka sedan så svarade jag "Hej det är blondie" och kom på mig när jag sagt så, jag är ju faktiskt rödhårig. Snacka om att man har en blond insida ;-) Haha, det var riktigt skojjigt!


Och som ni vet så jobbar jag ju natt så det kommer förmodligen bli en hel del värdelösa inlägg på bloggen och förmodligen ganska bildlösa. Men jag måste fördriva min tid och det är helt upp till var och en att läsa det jag skriver.

Tooddiloooo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela