Linda Pritchard

Publicerad 2010-02-08 16:16:43 i Musik,


Hennes bidrag från Melodifestivalen i lördags och jag blev riktigt förvånad, och besviken över att hon inte gick vidare. Hon var mer värd en plats i Andra Chansen än Pain of Salvation som hade en urusel låt enligt mig. Man väntade bara på att låten skulle dra igång men den gjorde aldrig det, de andra i bandet satt mer som prydnader på scen än bandmedlemmar. Ja, han som spelade keyboard spelade ju också men de andra var mer som prydnad eller något. Men men, man kan inte få allt i världen.

Nu slipper jag dock vänta länge på att få höra denna braiga låt, nu får jag ju faktiskt lyssna på den :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-02-08 22:37:28

I västerås 19-21 mars!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela