On the move!

Publicerad 2010-02-17 21:27:45 i Allmänt,

Jag är hela tiden ute och springer nu känns det som, men jag gillar det. Tycker verkligen inte om att bara sitta hemma och ha tråkigt, dock kan det vara ganska skönt ibland men det får inte bli för mycket av det för då får man trisstess.. Det kanske inte är det ultimataste för mig att vara ute jämt nu med ett värkande och svullet knä men sån är min livsstil och tänker fortsätta leva så här tills vidare!

Ortopeden nästa torsdag för att kolla knät, det känns som en evighet dit ju. Men känns så himla jobbigt att åka in akut. Får se hur allting artar sig men det här ska nog gå bra. Ut och stampa (dansa) på fredag lär ju göra allt sååå mycket bättre... NOT!


 


Undrar om man står på dessa snart igen, hoppas inte!
Bild från Februari 2008.

Kommentarer

Postat av: Natta

Publicerad 2010-02-18 10:17:27

Men Linnéa då >.<... Nu tycker jag att du tar det lilla lugna tills vidare... Fast du är ungefär lika duktig som Michelle på att ta sådana råd XD. Hoppas det blir bra iaf :)

Postat av: Diana - Gravid ♥

Publicerad 2010-02-18 11:34:14

Tack snälla! Nu går vi och VÄNTAR! Hoppas det ska komma igång igen nu snart. KRAM

Postat av: Jennilie

Publicerad 2010-02-18 15:33:09

Sv: hihi ja att dem såg mumsiga ut :D Tack.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela