Personlig tränare nästa?

Publicerad 2010-02-03 22:58:04 i Allmänt,

Japp idag har hela min eftermiddag och kväll bestått av träning, det började med Idrott och Hälsa B lektionen då vi skulle åka iväg och klättra i Västberga. Något jag bara gjort som liten och knappt kommer ihåg, men det var superroligt och jag var duktigare än vad jag vågat förvänta mig! Jag var riktigt slut när jag åkte därifrån.

Åkte in till syster Ronjas jobb satt där och väntade på att hon skulle sluta sedan åkte vi till den gamla hederliga gympahallen för att köra styrka och kondition, hon (eller snarare Jag) hade lockat dit henne kära pojkvän så han fick vara med och träna. Då fick jag ansvaret över honom men jag tyckte det var roligt, ha någon att pusha på och säga åt vad den ska göra är alltid kul jag är ju van att vara tränare så det var inga problem. :)
Kanske borde bli personlig tränare ;-)

Nu är jag helt slut och ska hoppa in i duschen och sedan blir det faktiskt sängen för mig. Hoppas ni haft en underbar onsdag det har jag! Och en sak som är säker är att jag kommer ha träningsvärk!
Kram ♥

Kommentarer

Postat av: jennilie

Publicerad 2010-02-04 16:37:03

Sv: Tack för din åsikt och vad bra :D Tack så mycket!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela